2010-01/007.jpgCIVITAS ELAN, Kolesarska platforma Ljubljane in mesto Ljubljana so se izgleda resno spravili k spreminjanju razmer za kolesarje v mestu. Steze, pesek, sol, luknje barva, konec steze v zidu in podobne stvari so seveda pomembne a ljudje smo iznajdljivi in vse to lahko premagamo. Je pa neka stvar, ki me spravlja na palmo. Parkiranje koles v Ljubljani je urejeno stihijsko in nepremišljeno.

Vse polno stojal, ki ne zaslužijo tega imena in so nemogočih mer prime e samo za eno vrsto bicikla. Že pri avtomobilih imamo svoje preference pri biciklih pa smo še večji individualisti. Ali nebi bilo dobro, da bi izvedli natečaj za obliko in funkcionalnost kolesarskih stojal, ki bi bila prime a za vse vrste koles? Zanima me tudi ali pri vseh teh parki ih hišah, ki jih gradijo, kdo misli na parkiranje koles? Kolo bo resno prevozno sredstvo v Ljubljani šele ko bodo ljudje z njim prihajali na delo in z njim tudi odhajali, ne da jih bo skrbelo ali je kolo še tam kjer so ga priklenili. Če bi v garažah imeli varovana mesta za kolesa bi bilo to precej bolj enostavno. Zakaj bi se mora v mesto voziti s škrpeto, ki mi jo ne bodo ukradli, namesto z objektom ali umetniškim delom za katerega sem porabil veliko časa, da sem ga sestavil, zdaj pa se ga bojim pustiti brez nadzora tudi za minuto. Nekaj je treba storiti tudi v tej smeri.