2010-01/Erazm4.jpg

Maraton Erazem Predjamski se je zopet izkazal s prelepo traso. Tehnični in hitri odseki si sledijo v enakome em zaporedju in proga je kar selektivna. 50 kilometrov pri 1500 višinskih metrih ni šala. Še posebej sta zanimiva Plinovod in odsek Rokenrol, ki zahtevata kar nekaj spretnosti in izkušenj. V drugem letu obstoja je dirka dobro organizirana le preozko oglaševana.Manjka še nekaj fines, ki pa jih bo pridobila s časom in ponovitvami. Oglaševanje na forumu bi pripeljalo precej več tekmovalcev, ne vem pa koliko jih organizator lahko prenese.

Že na začetku je avto zelo hitro potegnil in Alejet in Klemen sta bila edina, ki sta mu hitro sledila. Ostali smo upali, da ju bo avto ustavil, pa zgleda, da se ju je ustrašil in peljal še hitreje. Že ob vstopu na traktorsko sta imela 100 m prednosti, ki sta jo pozneje samo povečevala. S Domnom sem vozil za njima na škrge in se na prvem resnem vzponu v gozdu neusmiljeno zašaltal kot začetnik. Posrkalo mi je verigo in moral sem jo rešiti. Tu naju je dohitel in prehitel Škarja in se odpeljal naprej. Poskušala sva mu slediti dokler se je dalo a je bil premočan na blagih spustih po makadamu ko je letelo preko 50 na uro. Nekje na sredi dirke sem izgubil Domna, ki mi ni mogel slediti na vzponih in sam sem vozil do cilja. Na Plinovodu sem užival na hupserjih in na zadnjem spustil prepočasi saj me je Backo glasno opozarjal, da je spolzek; pa bi šlo hitreje. Rokenrol me je spet zbudil iz transa in po manjših težavah z orientacijo sem zaključil na 4. mestu absolutno in tretjem v  kategoriji 30-50 let.
Golaž in pivo in mraz.
Naslednji dan Maraton Lokve. Ni primerjave z Erazmom. Dolgčas po širokih makadamih. Avtocesta, ki sem jo na koncu že sovražil. Dobro sem staral in upal, da bomo zavili v gozd za naslednjim ovinkom. Ko se to ni zgodilo niti enkrat, sem enostavno prestavil v nižjo in se rekreativno odpeljal do konca. Edina dobra stran je bilo druženje s prijatelji po tekmi.
To nedeljo pa sem se odpravil na Krk, še zadnjo tekmo Experience pokala. Deklarirana kot maraton 84 km dolžine in 600 m višine, se je izkazala za mnogo bolj zahtevno. Na koncu se je nabralo 92 km in 1200 višinskih metrov. Proga je bila speljana po obali in zaledju mesta Krka s startom na Rivi in vožnjo skozi stari del mesta po ozkih ulicah. Nekaj asfalta in veliko makadama in traktorskih. Jasno je, da se je za nami kadilo. Prvi krog smo vozili v oblaku prahu, ki pa se je kmalu razkadil saj sem se že na desetem kilometru zapletel v skupinski padec prav pod hitrim vzponom. Preden smo se pobrali je bila prva grupa že na vrhu in se je neusmiljeno oddaljevala. Še z dvema sotrpinoma smo jih poizkušali dohiteti a je bil asfaltni del prekratek in na naslednjem dolgem vzponu smo morali voziti svoj ritem. Prehiteval sem tekmece, ki so odpadali iz grupe in se nekje na polovici kroga prebil do dvajsetega mesta. Vsake toliko časa sem koga ujel in poizkušal voziti v zavetrju a sem moral hitro naprej, ker niso mogli držati visokega tempa. Spust po kamnitih ulicah skozi staro mesto je bil enkraten in je odtehtal vse težave na drugih delih proge. Na koncu sem bil 11. absolutno in 4. v skupni master kategoriji. Zmagal je seveda Matej M pred Matejem L.
Na koncu je sledila podelitev za skupno uvrstitev v Experience pokalu v katerem sem osvojil 2. mesto v skupni master kategoriji. Ni kaj zelo lep vikend.