Konec je baze in bliža se prva dirka. Tokrat v Sredozemlju na Afroditinem otoku Cipru.
Dolge pripravljalne ure mi je olajšal Roubaix 2017 z future shock vzmetenjem na krmilni cevi. Moram reči, da v mrazu in snegu z Epic HT-jem, ne bi mogel treninga opraviti tako kvalitetno, še posebej ne dolge večurne vožnje, ki so potrebne za lepo bazo.
Golovec je bil dolgo zasnežen in leden, pozneje pa blaten, tako, da ni bilo veliko možnosti za igranje na gorskem kolesu. Zaradi tega mi je Roubaix prišel še kako prav.
Vzmetenje v krmilni cevi je pri naših razcvetenih cestah prava stvar. Narejen za severni pekel, tudi pri nas, brez težav, najde svoj teren. V primerjavi z običajnim cestnim kolesom, Roubaix ponuja precej več udobja, kar se pozna pri sproščenem ramenskem obroču in boljšem stiku prednjega kolesa s tlemi. Ko se voziš preko lukenj kolo namreč ne odskakuje, ampak lepo požira neravnine in ramena in roke so bolj sproščene in zaradi tega se utrujenost ne prikrade tako hitro. Na njem lahko zdržiš uro za uro in užitka kar ne zmanjka.
Ne boji pa se tudi makadama in celo speglanih enoslednic ne. Tudi sedežna cev je namreč konstruirana tako, da se poda pod težo in tako ne prenaša tresljajev direktno v hrbet. Če povem, da sem peš pot na Golovcu odpeljal z njim, in to ne enkrat, pa še na gladkih gumah 28 mm, potem je jasno, da kolo precej odpušča, pa čeprav ga siliš v teren kateremu sprva niti ni bil namenjen.
Komponente so Shimano Ultegra in DT-Swiss aluminijasti obroči na 350 pestih, ki vse to sprejemajo mirno in uravnoteženo ter brez defektov. Moram reči, da že dolgo nisem imel toliko veselja s cestnim kolesom. Še posebej, ker težko dolgo časa zdržim na asfaltu in me hitro potegne kaka bližnjica po gozdni cesti.
Po 2000 narejenih kilometrih z njim, ga mirno in brez slabe vesti priporočim najboljšim prijateljem. Hvaležen za vzdrževanje in odporen kot ruska Lada.
A sem omenil, da ima hidravlične disk zavore, ki te zaustavijo na kovancu če je potrebno?
Specifikacije
Model srednjega razreda Expert je opremljen s Shimano Ultegra skupino z dodatkom 11-32 kasete.
Kolo je dobavljivo samo z disk zavorami, kar seveda ni težava, saj se izkažejo prav v vseh razmerah.
Obročniki so DT-Swiss R470, ki sicer niso najlažji a so zaradi tega robustni in odporni pred defekti prav na vseh podlagah. Seveda pa sprejmejo tudi širše gume, tja do 32 mm.
Izredno okreten sprednji del, pa tudi lahek okvir, pa poskrbita, da ga je mogoče voziti zelo hitro, seveda pa je potrebna tudi dobra pripravljenost in močne noge.