Torej, kar nekaj časa sem presedel na Specialized Diverge. Pravzaprav celo pripravljalno obdobje. Specialized ADRIA in šef Mare sta bila tako prijazna, da sem ga lahko obdržal skoraj dva meseca. Najlepša hvala.

Diverge je nekaj drugega. Namenjen vožnji po slovenskih cestah. Razbrazdani asfalti, makadami, poljske poti pa tudi Kraški teren sta mu pisana na kožo. Seveda se znajde tudi na gladkem asfaltu a tam ne uživa tako zelo. Razen seveda če vožnja traja štiri ure in več in so ostali na specialkah že čisto trdi. Diverge pa je tako udoben, da skoraj ne opaziš kako bežijo ure na njem.

V polni opremi in verziji Pro je skupaj s pedali težak dobrih osem kilogramov. Za specialko se sliši mogoče veliko a kot rečeno Diverge ni namenjen samo opranemu asfaltu.

Na cesti se obnaša kot prava specialka, seveda ko mu gume napolniš na 7 barov. Z gumami model Specialized Roubaix Pro, BlackBelt zaščita, Endurant ovoj, širine 32 mm, se pelješ enako dobro po gladkem asfaltu kot tudi po makadamu in poljskih poteh. Vožnjo in udobje ali agresivnost uravnavaš samo z napolnjenostjo gum. Jaz sem imel največkrat napolnjene tja do 4 bare. Razlika na asfaltu je, da ni toliko trd sprednji del kot klasična specialka, zato ni ravno za šprinte je pa za vse ostalo. Ko mu pa spustiš gume na 4 bare ali manj (odvisno od teže seveda) pa leti po makadamu hitreje kot mtb 29. In to precej hitreje.

friends

zipvit garmin specialized

Vozil sem tudi po Krasu in če si malo pazljiv in greš okoli najbolj ostrih kamnov gre tudi tam brez težav. Kolo ni mehko v smislu da bi se zvijalo. Zna biti presneto togo ko je potrebno. Je pa mehko gor-dol v smislu, da te sedež ne tolče po zadnjici na vsaki neravnini in ti krmila ne butne v brado na vsaki luknji. V glavnem to je super kolo za dolge izlete kamorkoli, potovanja preko vikenda, pa tudi kak ciklokros z malo bolj grobimi gumami ali pa granfondo preko sto kilometrov, ko čutiš po štirih urah, da nisi tako utrujen kot si mislil da boš.

Priporočam!!!