Radovednost je gibalo napredka. Če ne poizkusiš, pač ne veš in ne moreš komentirati. Aninimnost na forumih je postala razvada in skrivanje za nedomiselnimi avatarji pravilo. Ko želiš potencialnim uporabnikom predstaviti svoje delo in izdelek se namesto radovednosti nate zg e kritika ignorantov in lenuhov, ki seveda o vsem na svetu vedo več kot ti. Tudi Marcin, izdelovalec in inovator absoluteBLACK verižnikov in zavo ih diskov ima te izkušnje. A vendar se najdejo tisti, ki jih njegov izdelek zbode na pravem mestu in ga z veseljem preizkusijo. Seveda taki redko pišemo na forume in se neradi spuščamo v brezplodne debate s sovražniki napredka, zato pa toliko raje svoje izkušnje delimo s prijatelji.
AbsoluteBLACK verižniki so na trgu že par let in v tem času so se izkazali kot eni najboljših v kategoriji wide/narrow v konkurenci SRAM-a, Carbon-Ti, Race Face in ostalih velikih igralcev. So trpežni in trajajo v povprečju vsaj 50 odstotkov dlje, kot njihovi tekmeci. Nov, ovalni verižnik za 104 bcd imam končno tudi jaz. 32 zob z 11% ovalom na principu Rotor verižnikov, ki so največkrat uporabljani ovalni verižniki na trgu in se na njem uspešno držijo že desetletja.
Prvi občutek je bil precej nenavaden. Pri ogrevanju na višji kadenci, sem imel občutek, da mi noga pada pri prehodu najvišje točke. Ko sem se osredotočil na pedaliranje je ta občutek izginil. Me je pa podzavestno vabil, da prestavim v težjo prestavo. Abzicanje v strm klanec je bistveno lažje. Ni potrebno vleči gor nasprotnega pedala. Prehod preko najtežje točke da toliko inercije, da nasprotna noga hitro pride na pritisk in vlečenje ni potrebno. Tudi sede je podobno. Kadenca je bolj enakome a in ni potrebno potiskanje pedala s telesom na težki šajbi. To so zaenkrat moji občutki. Kaže na to, da vožnja ni nujno hitrejša a zahteva manj napora za isto hitrost. Bomo videli kako bo čez kak mesec, ko se nabere nekaj več kilometrov in višincev. A že če zaradi tega ne bo potrebna menjava zobnika med maratonom in krosom, je to dober nakup.